Mik a cégalapítás költségei, ha nyomtató szervizt akarok nyitni?

Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy a nyomtatóknak azon kívül is lehet más baja, hogy kifogy belőlük a patron. Bizony, ezek a szerkezetek is el tudnak romlani és nem is olyan könnyű őket szervizelni, mint arra sokan számítanak. Mivel nem sok nyomtató szervizt találni manapság, nekem pedig ez a hivatásom, úgy döntöttem, hogy nyitni fogok egy ilyen szervizt. Ennek az első lépése azonban egy cég alapítása.

A cégalapítás költségei alapvetően nem jelentősek, de a feltételeknek nehéz megfelelni, hiszen sok mindent teljesíteni kell a cégalapításhoz. A három legalapvetőbb dolog az, hogy ne legyél “eltiltva”esetleges bűncselekmények miatt, legyen meg minden személyes okmányod és rendelkezz jogszerű székhellyel.

Utóbbi sokszor nehézséget okozhat, hiszen sokan nem rendelkeznek olyan ingatlannal, ahova bejegyezhetnék cégük székhelyét, saját lakhelyüket pedig nem szívesen áldoznák fel ilyen célra.

Erre kínál megoldást a székhelyszolgáltatás, amire egy kedves barátom hívta fel a figyelmet. Pár éve alapított céget a grossoffice.hu segítségével, akiket azóta is megbíz a székhelyszolgáltatással.

Ez lényegében azt jelenti, hogy egy székhelyt biztosítanak cégednek ahova a hivatalos levelek érkeznek és ahol a központi ügyintézés folyik. A székhelyszolgáltató feladata, hogy minden kötelezettséget és előírást teljesítsen, amelyet a jogszabályok a székhellyel kapcsolatban előírnak.

A grossoffice.hu székhelyszolgáltatása például azt takarja, hogy üzleti címet biztosítanak cégednek Budapesten vagy Újlengyelben, illetve gondoskodnak arról, hogy a biztosított székhelyen a cégtáblára a cég neve is kikerüljön. Titkári szolgálatot vállalnak az esetleges revíziók esetére, valamint a hétköznapokban a biztosított székhelyen a teljes infrastruktúra használatát lehetővé teszik neked, így sem a behajtási engedélyekkel, sem a parkolóhelyekkel nem kell vesződnöd.

Vállalják a hivatalos levelek postai átvételét és postai meghatalmazás ügyintézését, ezzel együtt pedig még a beérkező küldemények elektronikus archiválását is. Minden beérkező küldeményről e-mailben értesítenek és tartalmát beszkennelve elküldik neked, de a hónap végén mindent el is postáznak az általad megadott címre. Vállalnak azonban küldeménymegőrzést és irattárolást is.

Erre a szolgáltatásra a grossoffice.hu-nál hat hónapra tudsz előfizetni és egy hónapot mellé ajándékba is kapsz. Ennek az ára Budapesten a VI. és II. kerületben 29.900 Ft + áfa, Újlengyelben a Pest Megyei iparűzési adó-mentes székhelyen pedig  39.900 Ft. Ha hosszabbítani szeretnél, az további hat hónapra 30.840 Ft + áfa vagy 46.800 Ft +áfa árat jelent a kiválasztott székhely függvényében.

Azonban pénzvisszafizetési garanciát is vállalnak, így 60 napon belül visszaigényelheted a szolgáltatás teljes árát, ha nem vagy vele elégedett.

Mivel a grossoffice.hu a cégalapításban is segít neked, így egyből őket kerestem meg. Tartottunk egy előzetes konzultációt, ahol a cégalapítás költségei és menete is szóba kerültek, valamint a vállalkozásom koncepciója és, hogy valójában mire is vágyom. Az adminisztráció, valamint összességében az egész folyamat gördülékenyen ment. Egy nagyon profi csapatról van szó, azt már bátran kijelenthetem.

Azóta is borzasztóan elégedett vagyok a szolgáltatásukkal és tudom, hogy jobban nem is dönthettem volna. Ha cégalapítás, vagy székhelyszolgáltatás, akkor csak is a grossoffice.hu!